تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

  • ۰
  • ۰

لپ تاپ تبلت شو

لپ تاپ لمسی HP 1011 X2

لپ تاپ های کوچک،سبک و لمسی امروزه طرفداران بسیاری در دنیا و مخصوصا کشور ما ایران پیدا کرده اند که لپ تاپ HP 1011 X2 یکی از محبوب ترین ها در این بین است.به دلیل کارایی و سرعت بالا برای انجام کارهای روزمره و همچنین راحتی در حمل و نقل این محصول مشتریان زیادی برای خود در بین مصرف کنندگان پیدا کرده است.

لپ تاپ تبلت شو  اچ پی elite 1011 با جداشدن صفحه نمایش از کیبرد و تبدیل شدن به یک تبلت زیبا و شبک با کیفیت ساخت عالی که از مشخصه های شرکت HP است،میشود که کاربرد آنرا دوچندان راحت میکند و شما یک سیستم کامل کامپیوتری را برروی دستان خود میخوانید حمل کنید.

فروش ویژه لپ تاپ لمسی HP Elite x2 با 6ماه گارانتی و ارسال رایگان فروشگاه سانی مال

ی این شرکت از پردازنده های متنوعی استفاده میکند که در این مدل از سری Core M که از مدل های باصرفه اما سریع هستند استفاده کرده است که هدف آن سرعت پردازش کارهای روزمره ی مصرف کننده هایش بوده است.

اچ پی در تعدادی از مدل های تبلت شو سعی کرده با استفاده از فلز در ساخت کیبرد و هچنین کارگذاشتند باطری دوم در کیبرد جذابیت خاص و کاربردی در آنها ایجاد کند که البته به مذاق همه خوش نیامد چون اصلی ترین مشخصه ی این دسته که سبک بودن آنهاست را تا حدی کمرنگ میکند.

در پایان میتوان نقاط قوت این محصول را کیفیت ساخت خوب و سرعت پردازش مناسب دانست اما از وزن زیاد نسبت به رقیبان خود که یک نقط ضعف بحساب می آید نباید گذشت.

 

لپ تاپ تبلت شومایکروسافت 

لپ تاپ تبلت شو Microsoft Surface Pro 4

آیا بالاخره مایکروسافت تبلت را طراحی کرده است که می تواند واقع بینانه و بدون سازش زیاد جایگزین لپ تاپ شما شود؟ بررسی لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4 را بخوانید تا بدانید چرا این تبلت درجه یک است و باید در لیست گزینه های خرید لپ تاپ در نظر گرفته شود. قیمت لپ تاپ استوک تبلت شو سرفیس پرو ۴ نیز بسیار مناسب می باشد.

بررسی Microsoft Surface Pro 4

برخلاف سرفیس پرو ۳ ، که در ویندوز ۸٫۱ اجرا شد ، Surface Pro 4 از ویندوز ۱۰ خارج از باکس اجرا می شود. این یک پیروزی گسترده برای سرفیس پرو ۴ است و بخش بزرگی از این مسئله است که چرا هنوز چهار سال بعد هنوز چنین دستگاهی عالی است.

می توان به راحتی تغییر فرمول ، تمام تلاش مایکروسافت را برای پالایش این تبلت به کار برد. این همان طراحی کلی مانند Surface Pro 3 را حفظ می کند ، فقط تنظیم شده و بهبود یافته است. به خصوص ، یک Microsoft Logo جدید لود شده کرومی وجود دارد و بیش از نیم میلی متر از شاسی تراشیده شده است.

سرفیس پرو ۴ با یک قلم جدید Surface منتشر شد که نسبت به مدل های قبلی حساسیت بیشتری به فشار می دهد ، در کنار دکمه های سخت افزاری اضافه شده. علاوه بر این ، Type Cover از لمس سنگین تر و رضایت بخش تر است ، و صفحه نمایش با وضوح بالاتر از ۲،۷۳۶ در ۱،۸۲۴ – صفحه نمایش ۲۱۶ ppi استفاده می کند.

طراحی و نمایش

دقیقاً مانند دفعه قبل ، همان پوشش منیزیم هنوز هم وجود دارد.

مایکروسافت اندازه صفحه‌نمایش لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4  را چند مو افزایش داده ، از ۱۲ اینچ به ۱۲٫۳ اینچ . در مقابل ، این شرکت بیش از نیم میلی متر از ضخامت خود ، از ۹٫۱ میلی متر به ۸٫۴ میلی متر تراشیده است .

این نمایشگر به طرز خارق العاده ای به لمس پاسخگو است و حساسیت بیشتر آن را به تجربه قلم بزرگ می دهد.

مایکروسافت رزولوشن Surface Pro 4 را از ۲،۱۶۰ در ۱،۴۴۰ (۲۱۶ ppi یا پیکسل در هر اینچ) به ۲،۷۳۶ در ۱،۸۲۴ افزایش داد. این امر باعث می شود ۲۶۷ ppi قریب به اتفاق برای Surface Pro 4 ، که MacBook Air 2017 (128 ppi برای ۱۳ اینچی) را از بین می برد ، به راحتی داشته باشد و به سختی می تواند آی پد پرو ۱۲٫۹ اینچی نسل اول را با سرعت ۲۶۴ ppi شکست دهد.

جالب تر اینکه ، صفحه نمایش جدید نشان می دهد که درخشندگی و رنگی دقیق تر از نمایشگر Surface Pro 3 در تمام سطوح روشنایی دارد. این به طرز قابل قبولی برای طراحان یا هنرمندانی که می خواهند از تبلت Wacom و مانیتور کالیبراسیون مانیتور شده ارتقاء دهند ، بسیار زیاد است.

قلم سطحی و نوع جلد

علاوه بر موارد ذکر شده در مورد ۱،۰۲۴ سطح حساسیت به فشار ، قلم سطح جدید و شامل آن دوباره طراحی شده است تا بیشتر مانند یک مداد احساس کنید. قلم اکنون یک طرف صاف دارد ، گویی یک مداد شماره ۲ به جز دو زاویه آن دور است.

این طراحی جدید باعث می شود که از قلم Surface Pen راحت تر از گذشته استفاده شود – انگشت نشانگر شما دقیقاً بالای دکمه عملکرد اصلی در انتهای مسطح قرار دارد. در مرحله دوم ، سمت چپ قاب با آهنرباهای نوار نازک و قدرتمند پوشیده شده است که به آن اجازه می دهد تا به سمت چپ تبلت چسبانده شود.

وقتی Surface Pen با صفحه نمایش PixelSense مایکروسافت جفت شود ، این نتیجه بهترین تجربه قلم ما در تبلت را با همان اندکی که ممکن است واقعاً از آن استفاده کنیم حاصل می شود. اگرچه ما نه هنرمند هستیم و نه طراح ، اما تشخیص فوق العاده صفحه ، با دقت و ظرافت ردیابی قلم ، به ما اطمینان می دهد که بگوییم Surface Pro 4 بهترین هدف مایکروسافت در جلب توجه آن گروه است.

قلم Surface Pen جدید و شامل طراحی مجدد شده است تا بیشتر مانند یک مداد احساس کنید.

صفحه نمایش تشخیص فوق العاده کف دست را ارائه می دهد

با این حال ، این پیشرفتها در مقایسه با Type Cover جدید کمرنگ هستند. این بار ، مایکروسافت طراحی سبک chiclet را اتخاذ کرد ، و باعث می شود که کلیدهایی که انگشتان شما روی آن قرار دارند را آسان تر کلیک کنید و اجازه می دهد تا کلیدها به صورت جداگانه روشن شوند.

Type Cover جدید ضخیم تر و بسیار سخت تر از گذشته است و امکان مسافرت با کلیدهای عمیق تر و بازخورد پانچر را فراهم می کند. که آن را بسیار نزدیک به صفحه کلید لپ تاپ واقعی می کند. علاوه بر این ، مایکروسافت تاچ پد را گسترده تر کرده و آن را به جای پلاستیک در شیشه ای پوشانده است.

سرانجام ، مایکروسافت نسخه ای از Type Cover با شناسه اثر انگشت بیومتریک با قیمت ۱۵۹ دلار (۱۴۹ پوند ، ۲۴۹ دلار AU) دارد. درپوش صفحه کلید جدید ، اگرچه فقط به رنگ سیاه موجود است ، اما از Windows Hello برای ورود به سطح با یک فشار انگشت استفاده می کند. این اسکنر همچنین می تواند خریدهای برنامه را از Windows Store مجاز سازد و از آنجا که صفحه کلید با مدله های قبلی نیز سازگار است ، می توان از آن با Surface Pro 3 نیز استفاده کرد.

کارایی

لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4 تقریباً در هر تست حدود ۲۵٪ HP Spectre x360 2015 را شکست. در مورد MacBook Air سیزده اینچی ، امتیاز چند هسته ای آن Geekbench 3 (که پردازنده ها را در درجه اول آزمایش می کند) از آنچه Surface Pro 4 به آن رسیده است کمتر نیست.

در انتهای روز ، تفاوت زیادی بین سرفیس پرو ۴ و رقبای آن در هنگام عملکرد روزمره وجود ندارد ، حتی اگر مک بوک ایر دارای باتری بزرگتری باشد. در هر صورت ، عملکرد Surface Pro 4 را نسبت به مدل ۲۰۱۵ Spectre x360 عملکرد بهتری نسبت به بازی ارائه می دهید ، هر چند که هیچ یک دستگاه بازی نیستند.

عمر باتری

روی سخت افزار قبل از تولید آزمایش شده است ، که اطمینان داشتیم از باتری های آن کاسته شده است ، لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4  نتایج باتری بسیار بهتری نسبت به ابتدای کار ارائه داده است. متأسفانه ، آنها هنوز مطابق ادعاهای خود مایکروسافت نیستند – لازم به ذکر نیست ، رقبای انتخابی خود چه چیزی را ارائه می دهند.

برای عادلانه بودن ، شدیدترین تست باتری در ترکیب ما ، PCMark 8 Home Battery ، Pro 4 را در ۳ ساعت و ۱۵ دقیقه گذشته مشاهده کرد – پیشرفتی چشمگیر ۵۰٪ نسبت به گذشته. با این وجود ، Specter x360 به مدت ۴ ساعت و ۳۸ دقیقه در آن تست برگزار شد.

تبلت مایکروسافت در تست پخش فیلم ما بسیار بهتر عمل کرد و ۵ ساعت و ۱۵ دقیقه به طول انجامید.

در یک آزمایش مشابه ، MacBook Air قادر به پخش ویدئوی ۱۰۸۰p از طریق وای-فای به مدت ۱۳ ساعت و ۲۴ دقیقه بود. اگرچه ، این به لطف نمایشگر با وضوح پایین و احتمالاً باتری بزرگتر است.

مشخصات فنی لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4

این پیکربندی لپ تاپ تبلت شو  سونی  است که برای بررسی به TechRadar ارسال شده است:

پردازنده : ۲٫۴GHz Intel Core i5-6300U (حافظه پنهان دو هسته ای ، ۳MB تا ۳GHz با تقویت توربو)
گرافیک: Intel HD Graphics 520
رم: ۸ GB LPDDR3
صفحه نمایش: نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی،صفحه نمایش ۲،۷۳۶ x 1،۸۲۴ PixelSense (نسبت کنتراست: ۱٫۳۰۰: ۱،رنگ sRGB 100٪ ، چند لمسی ۱۰ نقطه ای ، نسبت ابعاد ۳: ۲)
ذخیره سازی: ۲۵۶ GB SSD (PCIe 3.0)
پورت ها: ۱x USB 3.0 ، mini DisplayPort ، کارت خوان microSD (UHS-I) ، جک هدفون / میکروفون
قابلیت اتصال: ۸۰۲٫۱۱ac Wi-Fi (2 x 2 MIMO) ، بلوتوث ۴٫۰ (کم مصرف)
دوربین ها: دوربین ۸ مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک (۱۰۸۰p HD)؛ دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی ، دوربین HD 1080p
وزن: ۱٫۷۳ پوند (۷۸۶ گرم)
اندازه: ۱۱٫۵ ۷٫ ۷٫۹۳ در ۰٫۳۶ اینچ (۲۹۲٫۱۰ x 201.42 x 8.4 mm؛ W x D x H)

نقاط قوت سرفیس پرو ۴

صفحه نمایش بزرگتر و واضح تر در همان ابعاد

نوع پوشش بسیار بهبود یافته است

قلم سطحی حتی بهتر

در برابر

نوع جلد هنوز به طور جداگانه فروخته می شود

Intel Core m3 در سطح ورودی

عمر باتری خیلی بهبود نیافته است

Microsoft Surface Pro 4: آیا باید آن را بخرم؟

لپ تاپ تبلت شو دل انتخاب اول درخشان برای حرفه ای های خلاقانه است. هزینه خرید آن نیز به مراتب کمتر از Surface Pro 6 است.

مسلماً ، Surface Pro 4 محدودیت های خود را دارد ، خصوصاً در مورد عمر باتری. با این حال ، هنوز هم محصولی است که می توانیم با اطمینان خاطر برای تازه واردان تبلت ویندوز  توصیه کنیم. Surface Pro 4 ، به عنوان یک وسیله حرفه ای ، با ویندوز ۱۰ Pro از پیش نصب شده ارسال می کند.

عمر باتری همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، فقط در PCMark سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول می کشد. بدیهی است که بهترین نیست ، اما اجزای سریع در جبران نیاز به شارژ مداوم ، مسیری طولانی را طی می کنند.

لپ تاپ تبلت شو سرفیس پرو ۴ نسبت به تبلت های مشابه دارای ARM ارزان تر است. به عنوان مثال به HP Envy x2 نگاهی بیندازید – شاید انتظار داشته باشید که بخاطر استفاده از تراشه های Qualcomm Snapdragon 835 که در بسیاری از دستگاه های اندرویدی موجود است مقرون به صرفه تر باشد. متأسفانه ، این طور نیست. در حقیقت ، Envy x2 بسیار گرانتر است.

در حال حاضر ، اگر عملکرد LTE با قیمت پایین همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید ، بهتر است Asus NovaGo را انتخاب کنید. از طرف دیگر ، سرفیس پرو ۴ پنجاه دلار کمتر از NovaGo قیمت دارد و دو برابر فضای ذخیره سازی ارائه می دهد.

نتیجه

لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4  فوق العاده ، سریع و همه کاره است ، تعادل کامل قابلیت حمل و قدرت. با داشتن پردازنده های نسل ششم Intel Core و ذخیره حداکثر ۱ ترابایت .و صفحه نمایش PixelSense دارای رنگ و کنتراست خیره کننده ای است که با Surface Pen1 و لمس به وجود می آید. برای سفرهای شغلی یا زندگی ای که شما را در حرکت نگه می دارد بسیار عالی است ، و Type Cover1 دارای کلیدهای کاملاً فاصله دار ، دارای نور پس زمینه و یک لپ تاپ بزرگ است که از چند لمسی و حرکات پشتیبانی می کند.

لپ تاپ تبلت شو Microsoft Surface Pro 4

لپ تاپ تبلت شو Microsoft Surface Pro 4 ؛ بررسی لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4 را بخوانید تا بدانید چرا این تبلت درجه یک است و باید در لیست گزینه های خرید لپ تاپ در نظر گرفته شود. قیمت لپ تاپ استوک تبلت شو سرفیس پرو ۴ نیز بسیار مناسب می باشد.

بررسی Microsoft Surface Pro 4

برخلاف سرفیس پرو ۳ ، که در ویندوز ۸٫۱ اجرا شد ، Surface Pro 4 از ویندوز ۱۰ خارج از باکس اجرا می شود. این یک پیروزی گسترده برای سرفیس پرو ۴ است و بخش بزرگی از این مسئله است که چرا هنوز چهار سال بعد هنوز چنین دستگاهی عالی است.

می توان به راحتی تغییر فرمول ، تمام تلاش مایکروسافت را برای پالایش این تبلت به کار برد. این همان طراحی کلی مانند Surface Pro 3 را حفظ می کند ، فقط تنظیم شده و بهبود یافته است. به خصوص ، یک Microsoft Logo جدید لود شده کرومی وجود دارد و بیش از نیم میلی متر از شاسی تراشیده شده است.

سرفیس پرو ۴ با یک قلم جدید Surface منتشر شد که نسبت به مدل های قبلی حساسیت بیشتری به فشار می دهد ، در کنار دکمه های سخت افزاری اضافه شده. علاوه بر این ، Type Cover از لمس سنگین تر و رضایت بخش تر است ، و صفحه نمایش با وضوح بالاتر از ۲،۷۳۶ در ۱،۸۲۴ – صفحه نمایش ۲۱۶ ppi استفاده می کند.

طراحی و نمایش لپ تاپ تبلت شو Microsoft Surface Pro 4

دقیقاً مانند دفعه قبل ، همان پوشش منیزیم هنوز هم وجود دارد.

مایکروسافت اندازه صفحه‌نمایش لپ تاپ تبلت شو لنوو را چند مو افزایش داده ، از ۱۲ اینچ به ۱۲٫۳ اینچ . در مقابل ، این شرکت بیش از نیم میلی متر از ضخامت خود ، از ۹٫۱ میلی متر به ۸٫۴ میلی متر تراشیده است .

این نمایشگر به طرز خارق العاده ای به لمس پاسخگو است و حساسیت بیشتر آن را به تجربه قلم بزرگ می دهد.

مایکروسافت رزولوشن Surface Pro 4 را از ۲،۱۶۰ در ۱،۴۴۰ (۲۱۶ ppi یا پیکسل در هر اینچ) به ۲،۷۳۶ در ۱،۸۲۴ افزایش داد. این امر باعث می شود ۲۶۷ ppi قریب به اتفاق برای Surface Pro 4 ، که MacBook Air 2017 (۱۲۸ ppi برای ۱۳ اینچی) را از بین می برد ، به راحتی داشته باشد و به سختی می تواند آی پد پرو ۱۲٫۹ اینچی نسل اول را با سرعت ۲۶۴ ppi شکست دهد.

جالب تر اینکه ، صفحه نمایش جدید نشان می دهد که درخشندگی و رنگی دقیق تر از نمایشگر Surface Pro 3 در تمام سطوح روشنایی دارد. این به طرز قابل قبولی برای طراحان یا هنرمندانی که می خواهند از تبلت Wacom و مانیتور کالیبراسیون مانیتور شده ارتقاء دهند ، بسیار زیاد است.

لپ تاپ تبلت شو از بهترین انواع لپ تاپ استوک برای کسانی که با خود لپ تاپ حمل می کنند.
در اندازه های کوچک و وزن کم. با قدرت یک لپ تاپ کامل در حالت تبلت.


فاکتور های مهم


مهمترین فاکتور یک لپ تاپ تبلت شو توشیبا این است که قدرت پردازش بالایی داشته باشد.
پس از پردازنده قوی نیازمند حافظه موقت مناسب با سرعت بالاست.
مقدار رم و نوع آن بسیار مهم است.
حافظه داخلی آن باید توانایی ذخیره سازی اطلاعات و داده ها را داشته باشد.
برای نمونه پردازنده های نسل ٥ به بالا از سرعت خوبی برخوردارند.
نوع DDR4 برای رم بسیار عالی است. در صورت داشتن بودجه مقدار آن ٨ گیگا بایت باشد بسیار ایده آل است.
گرافیک برای لپ تاپ تبلت شو اهمیت چندانی ندارد. چرا که اولا وزن لپ تاپ را بالا می برد. ثانیا هزینه اضافی را تحمیل خواهد کرد که نیاز نیست.

از مهمترین فاکتورها برای این دستگاه ها درگاه های آن است. داشتن پورت HDMI ، USB3 و . . . از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا نیاز مبرم کاربران است. وای فای و بلوتوث داخلی از مهمترین بخش هاست.

پیشنهاد ما سرفیس های استوک مایکروسافت است. هرچند مدل های دیگری از لپ تاپ استوک دل و لپ تاپ استوک اچ پی موجود است.
عامل تعین کننده برای این دسته از محصولات قیمت آن است.
قیمت پایین آن نسبت به مدل های مشابه نو از نقاع قوت آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره ارتباط برقرار نمایید. از مشاوره رایگان بهره مند شوید. از تخفیفات و نوسانات قیمت اطلاع یابید. امیدواریم که تجربه خوبی را برای شما به وجود آوریم.

منبع : https://abidarstok.com/

 

  • ۰۰/۰۲/۲۳
  • بختیار مرادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی