تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آیا می دانید بهترین تونرها انواع مختلفی دارند و هرکدام برای یک نوع تیپ پوستی کاربرد دارند؟

تونر فوایدی زیادی برای پوست دارد. به طور مثال آثار آلودگی و باقی مانده آرایش صورت پس از شستشو را از بین می برد و میزان چربی پوست را کنترل می کند. استفاده از تونر سبب می شود تا کرم آبرسان و مرطوب کننده بهتر جذب پوست شود و همچنین منافذ پوستی شما کوچک تر دیده شود.

تونرها مدل های مختلفی دارند که هر کدام برای یک نوع پوست و مشکل کاربرد دارند. در ادامه با مجله اینترنتی سین دخت همراه شوید تا به بررسی بهترین تونرهای دنیا و انواع آن بپردازیم.

معرفی بهترین مارک تونر صورت (روشن کننده پوست) را از دست ندهید!

حتما بخوانید:

طرز استفاده از تونر صورت + نکات باور نکردنی در انتخاب تونر که احتمالا نمی دانستید!

بهترین پاک کننده صورت چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین تونرهای خارجی

بهترین تونر، تونر تی تری فارماسی برای پوست های چرب

برند فارماسی یکی از برندهای معروف و مطرح در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. تونر تی تری عصاره درخت چای بدون گلوتن و چربی است و پوست شما را بدون خشکی بیش از حد، به خوبی تمیز و شاداب می کند. این تونر مات کننده پوست، کاهش دهنده قرمزی پوست است و خاصیت ضد آکنه و ضد جوش دارد.

تونر تی تری، برای پاک کردن باقی مانده آرایش پس از شستشوی صورت، کاربرد دارد و چربی پوست را کنترل می کند. این تونر بی نظیر فرمولاسیون ویژه ای دارد و برای پوست های چرب بسیار مناسب است.

بهترین تونر، تونر دکتر سی تونا فارماسی
بهترین تونر، تونر دکتر سی تونا فارماسی

چگونه موهای صورت را از بین ببریم؟ استفاده از پودر موبر برای صورت مجاز است؟

برای حذف دائمی موهای صورت با لیزر می ‌توانید به یک متخصص پوست مراجعه کنید. یک گزینه بسیار مقرون ‌به ‌صرفه ‌تر و البته زمان برتر هم، استفاده از محصولات موبر است. اما با وجود بسیاری از کرم ‌ها، موم ‌ها و ابزارهای موجود، چگونه می توان بهترین موبر را برای پوست خود پیدا کرد؟ جفری فرووویتز، پزشک متخصص پوست در فلوریدا، می‌ گوید: «راهکار این است که یک برند معروف را انتخاب کنید و با احتیاط پیش بروید.»

لورا کاندون، متخصص زیبایی در نیوجرسی، می گوید: «اگر پوست حساسی دارید، بهترین موبر محصولی است که به طور خاص برای پوست حساس [ساخته شده] باشد. می ‌توانید آن را روی قسمت‌ هایی از بدن مانند پشت گوش، پشت گردن، ران یا داخل مچ آزمایش کنید تا مطمئن شوید حساسیتی به آن ندارید. اگر دچار خارش، سوختگی یا برآمدگی های قرمز شدید، فورا مصرف آن را متوقف کنید.»

اگر لیزرهای خانگی را برای از بین بردن موهای صورت ترجیح می دهید، دستگاهی را انتخاب کنید که برای انواع پوست ایمن بوده و به پوست شما آسیبی نرساند. بنابراین قبل از تصمیم گیری، نظرات و توضیحات محصول را به دقت بخوانید.

و گاهی اوقات استفاده از چندین تکنیک برای از بین بردن موهای زائد نتیجه بهتری دارد. کاندون می ‌گوید: «من توصیه می‌کنم از چند روش مختلف برای کند کردن یا توقف رشد موهای صورت استفاده کنید، زیرا موهای هر کس بر اساس نوع بدن فرد متفاوت رشد می‌ کند. برخی از افراد به لیزر، برخی به بند انداختن صورت و برخی به کرم‌ های موبر بهتر پاسخ می ‌دهند. استفاده از هر سه این روش ها به طور همزمان، می تواند نتایج بسیار بهتری داشته باشد و بنابراین موهای صورت دیرتر رشد کنند.»

مقاله \یشنهادی: بهترین کرم موبر صورت زنانه و مردانه

بهترین تونر، تونر پاک کننده صورت گارنیر برای پوست های خشک و حساس

تونر پاک کننده صورت گارنیر با داشتن عصاره گل رز، یک محصول تخصصی برای تسکین و تغذیه پوست های خشک و حساس است و به صورت عمقی منافذ پوست صورت را پاک می کند. تونر گارنیر با متعادل کردن چربی پوست، آبرسانی و اکسیژن رسانی به پوست گزینه فوق العاده ای برای پوست های خشک و حساس به حساب می آید.

این تونر به دلیل نداشتن مواد صابونی، از خشکی پوست جلوگیری می کند و هیچ گونه اثر چربی روی پوست بر جای نمی گذارد.

بهترین تونر، تونر گارنیه مناسب پوست خشک و حساس
بهترین تونر، تونر گارنیه مناسب پوست خشک و حساس

خرید تونر صورت گارنیه

 

بهترین تونر، تونر پاک کننده نوتروژینا مناسب پوست چرب و مستعد جوش

تونر نوتروژینا محصولی فوق العاده برای تنظیم و کنترل PH پوست صورت است و به رفع و جلوگیری از ایجاد جوش ها خصوصا جوش های سرسیاه کمک می کند.
این تونر فاقد چربی است و پوست را آبرسانی می کند و منافذ پوست را به صورت عمقی تمیز خواهد کرد.

قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی تونر نوتروژینا بسیار فوق العاده است و منافذ پوست را به خوبی جمع می کند. این تونر برای پوست های چرب و مستعد جوش بسیار مناسب است و به از بین بردن جوش های سرسیاه کمک می کند.

بهترین تونر، تونر نوتروژینا مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
بهترین تونر، تونر نوتروژینا مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

پوست سرتون رو فراموش نکنین! . به خاطر اینکه چربی موی شما از ریشه اون که به پوست سر برمیگرده نشئت میگیره، موقع شستشوی سر با شامپو نباید فراموشش کنین، تازه به توجه بیشتری هم نیاز داره. پس حواستون باشه فقط ساقه‌های موهاتون رو شستشو ندین و به پوست سرتون بیشتر برسین. . . هنگام استحمام برای استفاده از این شامپو، یه مقدار مناسب از اون رو روی موهای مرطوب‌تون قرار بدین، و بعد ماساژ دادن پخشش کنین. یک دقیقه هم صبر کنین و بعد آبکشیش کنین.

پیشنهاد نویسنده: شامپو سر جوانه گندم و Q10

تونر آبرسان و بایودرما مناسب پوست حساس، کم آب و خشک

تونر بایودرما، با خاصیت آبرسانی و هیدراته کردن پوست، انتخابی مناسب برای پوست های خشک و کم آب است و آلودگی ها و مواد آرایشی باقی مانده روی صورت را پاک می کند. این تونر فوق العاده قابل استفاده برای صورت و دور چشم است و هیچ گونه حساسیت و التهابی برای پوست به وجود نمی آورد.

تونر Hydrabio با تنظیم کردن PH پوست و متعادل کردن چربی پوست، رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند و تا 8 ساعت سلول های پوستی را هیدراته نگه می دارد.

بهترین تونر، تونر آبرسان بایودرما
بهترین تونر، تونر آبرسان بایودرما مناسب پوست کم آب و خشک

خرید تونر آبرسان بایودرما

 

بهترین تونر، تونر صورت الارو مناسب پوست نرمال تا خشک

تونر صورت الارو محصولی فوق العاده برای تمیز کردن منافذ باز پوستی از هرگونه آلودگی است و برای پوست های معمولی تا خشک بهترین انتخاب است. این تونر فوق العاده دارای پرو ویتامین B5 است و پس از استفاده پوستی نرم و مرطوب را تجربه خواهید کرد. تونر صورت الارو دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و آبرسان پوست است و همچنین ضد التهاب می باشد. در ترکیبات این محصول از صابون و الکل استفاده نشده است و به همین دلیل پوستتان خشک نخواهد شد.

عصاره هایی مثل هلو و گل گندم در این تونر حرفه ای موجب آبرسانی به پوست، کوچک شدن منافذ باز پوستی و کاهش التهاب آن می شود.

بهترین تونر، تونر الارو مناسب پوست نرمال تا خشک
بهترین تونر، تونر الارو مناسب پوست نرمال تا خشک

جوونی رو به دست بیار! یک ترکیب مغذی است که به طور طبیعی در بدن تولید می‌شود. وقتی تولید Q10 در بدن کم شود، پوست تحلیل رفته و نشانه‌های پیری نمایانگر می‌شوند. محصولات مکملی که حاوی کوآنزیم Q10 هستند، با افزایش انرژی سلولی از  ایجاد اثرات پیری جلوگیری می‌کنند. از طرفی دیگر، انار سرشار از ویتامین C است؛ ویتامینی که برای سلامت پوست بسیار مهم و حیاتی است. همچنین انار به دلیل وجود آنتی‌اکسیدانی که در خود دارد علاوه بر اثر فوق‌العاده‌ای که بر پوست دارد، از پیری زودرس نیز جلوگیری می‌کند و چین و چروک‌های پوستی را کاهش می‌دهد. Q10 به کار رفته در کرم انار و Q10 تراست، با تحریک سنتز کلاژن، اثر جوانسازی (سفت کنندگی) بر پوست شما دارد. همچنین این کرم با بهره‌گیری از  اثر آنتی اکسیدانی منحصر به فرد عصاره انار موجب مهار رادیکال‌های آزاد محیطی و ایجاد یک سد دفاعی بر روی پوست می‌شود. به دلیل خواص بی‌نظیر Q10، طراحی این محصول به گونه‌ای صورت گرفته است که همه‌ افراد با هر نوع پوستی بتوانند از این محصول استفاده کنند. این محصول به عنوان سدی در برابر تبخیر آب پوستی عمل می‌کند که موجب جلوگیری از خشکی پوست می‌شود. کرم انار و Q10 تراست، همچنین برای کاهش اثرات اگزمای پوست بدن نیز پیشنهاد می‌شود.

پیشنهاد داغ: کرم دست و بدن انار و Q10 تراست

بهترین تونر، تونر صورت الارو مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

تونر صورت الارو محصولی فوق العاده برای تنظیم چربی پوست است و خاصیت ضد التهابی و ضد جوش دارد. این تونر فوق العاده منافذ پوستی را کوچک می کند و آلودگی ها و چربی های باقی مانده پس از شستشوی صورت را به خوبی پاک می کند. تونر الارو آبی، سلول های مرده پوست را از بین می برد و حتی آقایان نیز پس از اصلاح می توانند از آن استفاده کنند. این تونر بدون هرگونه مواد مضر مانند پارابن و الکل است و با خیال راحت می توانید از آن استفاده نماید.

این تونر یکی از بهترین تونرها برای پوست های چرب و مستعد است و خاصیت ضد جوش و آکنه دارد.

بهترین تونر، تونر الارو مناسب پوست چرب و مستعد آکنه
بهترین تونر، تونر الارو مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

تونر صورت الارو مناسب پوست چرب و مستعد آکنه

 

بهترین تونر، تونر پاک کننده صورت گارنیر مناسب پوست نرمال تا مختلط

تونر آبی رنگ گارنیه محصولی فوق العاده برای پاک کردن و تمیز کردن عمقی پوست های نرمال تا مختلط است و ترکیبات گیاهی موثری دارد. این تونر از بروز چروک های پوستی جلوگیری می کند و حس آرامش و طراوت را به پوست شما باز می گرداند.

تونر گارنیه به دلیل داشتن مواد آبرسان، تقویت کننده و پاک کننده سبب جوانی و شادابی پوست می شود. این تونر حاوی عصاره آلوئه ورا و هیالورونیک اسید است و پوست را شاداب و شفاف می کند.

بهترین تونر، تونر گارنیه مناسب پوست نرمال تا مختلط
بهترین تونر، تونر گارنیه مناسب پوست نرمال تا مختلط

خرید تونر صورت گارنیر

 

بهترین تونرهای ایرانی

تونر روشن کننده سی گل مناسب پوست چرب و مختلط

تونر روشن کننده سی گل، با خاصیت روشن کنندگی پوست، چربی پوست را به خوبی کنترل می کند و روشن کننده رنگ پوست است. این تونر فوق العاده حاوی ویتامین C است و انتخاب فوق العاده ای برای پوست های چرب و مختلط است. پس از استفاده از این تونر حس شادابی و شفافیت روی پوست خواهید داشت.

تونر سی گل آرایش های باقی مانده آرایش و مواد آلوده را از روی پوست پاک می کند و به صورت عمقی پوست شما را پاکسازی عمقی می کند. اگر پوست چرب و جوش دار دارید، تونر روشن کننده پوست سی گل، علاوه بر کنترل میزان چربی پوست، به روند بهبود و از بین رفتن جوش کمک می کند و خاصیت روشن کنندگی دارد.

بهترین تونر، تونر سی گل روشن کننده پوست
بهترین تونر، تونر سی گل روشن کننده پوست مناسب پوست چرب و مختلط

پیشنهاد خواندن:‌ تفاوت مدل موی بوکسوری مردانه و زنانه چیست و برای چه صورتی مناسب است؟

تونر مولتی اکتیو 1 لافارر مناسب پوست چرب و مختلط

تونر لافارر یک محصول ویژه برای پاک کردن آلودگی و چربی ها از روی صورت است و پس از استفاده قرمزی پوست و التهاب را کاهش می دهد. این تونر به پاکسازی عمقی پوست می پردازد و منافذ پوستی را به صورت عمیق پاک می کند.

کنترل چربی پوست و تنظیم PH آن یکی از کاربردهای این تونر صورت فوق العاده است. این تونر روند پیری پوست را به تعویق می اندازد و چربی پوست را کنترل می کند.

بهترین تونر، تونر لافارر 1 مناسب پوست چرب و مختلط
بهترین تونر، تونر لافارر 1 مناسب پوست چرب و مختلط

خرید تونر مولتی اکتیو 1 لافارر

 

تونر صورت سینره مناسب انواع پوست

تونر صورت سینره محصولی فوق العاده برای پاک کردن آلودگی ها و چربی ها از روی صورت است و منافذ پوست را به خوبی تمیز می کند. این تونر صورت، شاداب و شفاف کننده پوست است و منافذ پوست را کوچک می کند.

تونر صورت سینره برای انواع پوست مناسب است و موجب بهبود متابولیسم سلول های پوستی می شود. در نهایت پوستی شاداب و بانشاط خواهید داشت. وجود عصاره های گیاهی و اسانس های طبیعی باعث می شود تا منافذ پوست شما کوچک شود.

بهترین تونر، تونر صورت سینره
بهترین تونر، تونر صورت سینره

تونر پاک کننده صورت سینره

 

سخن آخر

همان طور که گفته شد در این مطلب سعی کردیم در مورد بهترین تونرهای دنیا صحبت کنیم. این تونرها هر کدام برای یک نوع تیپ پوستی کاربرد دارند و به صورت عمقی پوست را تمیز و پاکسازی می کنند. در این مطلب سعی کردیم در مورد بهترین تونرهای صورت ایرانی و خارجی صحبت کنیم امیدواریم که توانسته باشیم، در خرید و انتخاب تونر صورت به شما کمک کرده باشیم.

منبع :‌ نمایندگی محصولات تراست

 

  • بختیار مرادی