تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

  • ۰
  • ۰

قیمت لپ تاپ استوک hp

قیمت لپ تاپ HP Zbook

سری ZBook اچ پی آن دسته لپ تاپ ها را شامل می شود که مخصوص ویرایش ویدیو، طراحی های 3 D و مدل سازی طراحی شده اند. اولین مدل از این سری در سال 2013 با نام Zbook G1 عرضه بازار شد و در حال حاضر مدل های زیادی از لپ تاپ اچ پی سری زدبوک را می توانید در بازار مشاهده کنید. امروزه نسخه های مختلفی از لپ تاپ اچ پی ZBook تولید شده که از جمله آنها می توان به ZBook Studio – Zbook Fury – Zbook FireFly و ZBook Power اشاره کرد که هر کدام به منظور استفاده خاصی طراحی شده اند و در صورتی که قصد خرید دارید می توانید یکی از آنها را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

قیمت لپ تاپ استوک hp

اچ پی هر ساله مدل های جدیدی از لپ تاپ Zbook را عرضه بازار می کند که باعث شده امروزه این سری تنوع زیادی داشته باشد. بنابراین قیمت لپ تاپ hp zbook بسته به مدل و سخت افزار استفاده شده در آن متفاوت است و این لپ تاپ در رنج قیمت های متفاوتی قابل دسترس است. 

 

لپ تاپ اچ پی زد بوک مناسب چه افرادی است؟

این سری عموما دارای کارت گرافیک Nvidia Quadro و یا AMD FirePro هستند که مخصوص کارهای گرافیکی و رندر طراحی شده اند و از گواهینامه ISV و اتصال Thunderbolt نیز پشتیبانی می کنند. لپ تاپ hp zbook در واقع مدل های ورک استیشن (ایستگاه کاری) شرکت hp هستند که مخصوص کارهای گرافیکی و رندر طراحی شده است بنابراین برای آن دسته افرادی که مشغول ویرایش فیلم و طراحی های سه بعدی هستند بهترین کارکرد را دارد. به دلیل مشخصات سخت افزاری بالایی که سری ورک استیشن دارد اکثرا از قیمت بالایی برخوردار هستند. برای خرید لپ تاپ ارزان قیمت و متناسب می توانید دسته بندی آترین کالا را مشاهده فرمایید.

 

البته اچ پی برخی مدل های لپ تاپ زدبوک را با گرافیک های سری RTX نیز عرضه می کند که علاوه بر کارهای گرافیکی قابلیت گیمینگ را نیز دارد. ناگفته نماند HP سری OMEN را برای طرفداران بازی عرضه کرده و برای کسانی که به بازی علاقه دارند لپتاپ گیمینگ HP می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر می خواهید لپ تاپ مورد نیاز شما از شارژدهی بالایی برخوردار باشد می توانید سری ENVY را انتخاب کنید. یکی از بهترین مدل های این سری لپ تاپ hp envy 13 است که به دلیل سبک بودن و لمسی بودن آن جایگاه اختصاصی به خود داده است. اگر دانشجو هستید و در زمینه‌ی برنامه نویسی فعالیت دارید به دلیل سبک بودن این لپ تاپ می توانید در هر مکانی کد نویسی را انجام دهید. با بودجه‌ی کمی که دارید قیمت لپ تاپ hp envy 13 می تواند خیلی مناسب، مقرون و به صرفه باشد.

 

خرید لپ تاپ HP Zbook در آترین کالا

لپ تاپ hp zbook به سخت افزاری پیشرفته مجهز شده که بهترین گزینه برای کارهای گرافیکی و رندر فیلم هستند. اگر مشغول کارهایی نظیر تدوین فیلم و یا طراحی و مدل سازی سه بعدی هستید می توانید با خرید یک لپ تاپ hp core i7 از سری Zbook بهترین عملکرد را دریافت کنید. اما لپ تاپی که مخصوص کارهای طراحی، معماری، مهندسی ساخته شده است و همچنین در زمینه های دیگر برنامه‌نویسی هم می توانید از آن استفاده کنید لپ تاپ hp spectre x360 است که شما می توانید این لپ تاپ را با کمترین قیمت، گارانتی تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه آترین کالا تهیه کنید، همچنین مدل های استوک و اپن باکس نیز در این فروشگاه موجود است که می توانید با هزینه کمتری آن را بخرید.

  • ۰۳/۰۲/۰۳
  • بختیار مرادی

قیمت لپ تاپ استوک hp

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی