تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

تکنولوژی و رایانه

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در هنگام خرید لپ تاپ استوک


در صورتی که میخواهید خرید حضوری از یک فروشگاه فیزیکی را تجربه کنید. و یا یک خرید آنلاین دارید و تنها یک هفته مهلت برای تست کامل لپ تاپ دارید. پیشنهاد میکنیم، چک لیست زیر را به همراه نرم افزارهای پیشنهادی آن اجرا کنید. از مهمترین علائم خرابی هارد لپ تاپ، صدای دیوانه کننده و کندی غیرمعمول ویندوز است. برای تست هارد، نرم افزار Hard Disk Sentinel Pro یکی از بهترین گزینه ها می باشد. و گزینه هایی از جمله درصد سلامت هارد و هشدار و خطاهای مربوطه را به شما نمایش می دهد. باتری یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به کامپیوتر قابل حمل دارند. برای تست این بخش پیشنهاد تیم نرم افزاری کِی لپ، استفاده از BatteryInfoView و نمایش اطلاعات باتری است. همچنین با کارکردن چندساعته با لپ تاپ به آسانی متوجه سالم بودن باتری آن خواهید شد.

 

وجود نقطه های ریز و هاله در صفحه نمایش برای بسیاری از ما ممکن است. ناخوشایند باشد، پیشنهاد میکنیم با برنامه DFX در چندین رنگ مختلف از وجود عیب و ایراد در صفحه مطلع شوید. تشخیص این هاله در صفحه نمایش های مات و براق کمی متفاوت است. برای تست این دو بخش سخت افزاری نرم افزار حرفه ای PassMark BurnInTest را به شما کاربران عزیز پیشنهاد میکنیم. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر بخش های لپ تاپ را نیز به طور همزمان تست کرده. و به طور کلی سیستم را زیر فشار می گذارد تا کارایی آن را سنجش کند. برای یادگیری نکات بیشتر که در هنگام خرید لپ تاپ باید به آنها توجه کنیم با ما همراه باشید.

 

لپ تاپ های استوک لنوو

لپ تاپ Lenovo ساخته کشور چین هستند. از نقاط قوت این لپ تاپ مدل های متنوع با قیمت مناسب است. اغلب مدل های آن در مقایسه با برندهای دیگر با قطعات مشابه ارزان ترند. که این نقطه قوت مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار میگیرد. کیفیت ساخت نسبتا خوبی دارند. اما اکثرا از پلاسیک فشرده ساخته شده اند. طراحی آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. از نکات قابل توجه این است که قابلیت ارتقای قطعات آنهاست. مدل های این لپ تاپ عمدتا به thinkpad ها و yoga تقسیم می شوند. هر چند مدل های متنوع تری نیز موجود است. اما مدل thinkpad در لپ تاپ های استوک محبوبیت بیشتری دارد. به دلیل ارتقا قطعات و همچنین داک های پیشرفته کە برای آن طراحی شده است.

لپ تاپ تبلت شو 

 

لپ تاپ تبلت شو Microsoft Surface Pro 4

آیا بالاخره مایکروسافت تبلت را طراحی کرده است که می تواند واقع بینانه و بدون سازش زیاد جایگزین لپ تاپ شما شود؟ بررسی لپ تاپ تبلت شو  مایکروسافت را بخوانید تا بدانید چرا این تبلت درجه یک است و باید در لیست گزینه های خرید لپ تاپ در نظر گرفته شود. قیمت لپ تاپ استوک تبلت شو سرفیس پرو ۴ نیز بسیار مناسب می باشد.

بررسی Microsoft Surface Pro 4

برخلاف مایکروسافت سرفیس بوک 1 ، که در ویندوز ۸٫۱ اجرا شد ، Surface Pro 4 از ویندوز ۱۰ خارج از باکس اجرا می شود. این یک پیروزی گسترده برای سرفیس پرو ۴ است و بخش بزرگی از این مسئله است که چرا هنوز چهار سال بعد هنوز چنین دستگاهی عالی است.

می توان به راحتی تغییر فرمول ، تمام تلاش مایکروسافت را برای پالایش این تبلت به کار برد. این همان طراحی کلی مانند Surface Pro 3 را حفظ می کند ، فقط تنظیم شده و بهبود یافته است. به خصوص ، یک Microsoft Logo جدید لود شده کرومی وجود دارد و بیش از نیم میلی متر از شاسی تراشیده شده است.

مایکروسافت سرفیس بوک 2  با یک قلم جدید Surface منتشر شد که نسبت به مدل های قبلی حساسیت بیشتری به فشار می دهد ، در کنار دکمه های سخت افزاری اضافه شده. علاوه بر این ، Type Cover از لمس سنگین تر و رضایت بخش تر است ، و صفحه نمایش با وضوح بالاتر از ۲،۷۳۶ در ۱،۸۲۴ – صفحه نمایش ۲۱۶ ppi استفاده می کند.

طراحی و نمایش

دقیقاً مانند دفعه قبل ، همان پوشش منیزیم هنوز هم وجود دارد.

مایکروسافت اندازه صفحه‌نمایش لپ تاپ تبلت شو Surface Pro 4  را چند مو افزایش داده ، از ۱۲ اینچ به ۱۲٫۳ اینچ . در مقابل ، این شرکت بیش از نیم میلی متر از ضخامت خود ، از ۹٫۱ میلی متر به ۸٫۴ میلی متر تراشیده است .

این نمایشگر به طرز خارق العاده ای به لمس پاسخگو است و حساسیت بیشتر آن را به تجربه قلم بزرگ می دهد.

مایکروسافت رزولوشن Surface Pro 4 را از ۲،۱۶۰ در ۱،۴۴۰ (۲۱۶ ppi یا پیکسل در هر اینچ) به ۲،۷۳۶ در ۱،۸۲۴ افزایش داد. این امر باعث می شود ۲۶۷ ppi قریب به اتفاق برای Surface Pro 4 ، که MacBook Air 2017 (128 ppi برای ۱۳ اینچی) را از بین می برد ، به راحتی داشته باشد و به سختی می تواند آی پد پرو ۱۲٫۹ اینچی نسل اول را با سرعت ۲۶۴ ppi شکست دهد.

جالب تر اینکه ، صفحه نمایش جدید نشان می دهد که درخشندگی و رنگی دقیق تر از نمایشگر Surface Pro 3 در تمام سطوح روشنایی دارد. این به طرز قابل قبولی برای طراحان یا هنرمندانی که می خواهند از تبلت Wacom و مانیتور کالیبراسیون مانیتور شده ارتقاء دهند ، بسیار زیاد است.

لپ تاپ های استوک اچ پی

لپتاپ های HP نیز مانند دل ساخت آمریکا هستند. کیفیت ساخت بالا و سخت افزار قوی از نقاط اصلی قوت آن است. تنوع مدل ها و طرح های گوناگون آن نیاز کسانی را که ظاهر برایشان مهم است برطرف خواهدکرد. ازمدل های موجود میتوان به مدل Probook اشاره کرد. با طرح های گوناگون و ظاهر نسبتا جذاب. از ویژگی های آن وزن مناسب و طراحی زیبای آن هاست. تنوع قطعات استفاده شده در آن باعث میشود برای هر کاربری مدل مناسب پیدا شود. مدل دیگر Elitebook است. عموما سنگین هستند. ظاهر آنها مانند لپ تاپ های صنعتی است. برای شرایط کاری مختلف ساخته شده اند. بسیار مقاومند و باکیفیت. از نقاط ضعف آنها وزن زیاد آنهاست. مدل بسیار محبوب لپتاپ های اچ پی Zbook است. در مدل های مختلف باظاهری جذاب و قدرت فوق العاده. روی اغلب آنها گرافیکی قوی نصب شده است. مناسب کارهای گرافیکی و بازی.

لپ تاپ های استوک دل

 


لپ تاپ های Dell که عموما ساخت خود شرکت dell در کشور آمریکا است. و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد. عموما از پلاستیک و فلزهای با کیفیت برای ساخت بدنه آن استفاده می شود. مادر برد و قطعات داخلی آن کاملا همخوانی دارند. بە طوری که تا سالها دچار مشکلات سخت افزاری نخواهند شد. و به عبارت دیگر این لپ تاپ ها برای کار های بسیار سنگین گزینه بسیار خوبی میباشند. اما ایراد اصلی که به آنها وارد است ظاهر زمخت و نه چندان جذاب آن هاست. چون اکثر آنها طراحی سالهای قبل است و مصارف صنعتی داشته اند به ظاهر آنها زیاد توجهی نشده است. اغلب مدلها نیز وزن زیادی دارند. اما در بین همین طرح ها میتوان مدل هایی یافت مناسب کارهای گرافیکی یا حسابداری. از مدل های موجود می توان از انواع Latitude وInspiron نام برد.

لپ تاپ های استوک مایکروسافت

این لپ تاپ از بهترین برند لپ تاپ استوک می باشد. این لپ تاپ ها نیز ساخت کشور آمریکا هستند. طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی از نقاط قوت آنهاست. هر چند تنوع زیادی ندارند اما می توانند نیاز کاربران را مرتفع سازند. مدل های موجود Surfacebook ها هستند. اندازه کوچک و وزن کم از خصوصیات عمده آنهاست. ناگفته نماند که تبلت هستند اما با قدرت یک لپ تاپ کامل. از دیگر مدل ها می توان به Surface Pro و surface laptop اشاره کرد. در جای خود به تفصیل در مورد سخت افزار و طراحی آنها صحبت خواهیم کرد. نکته قابل تامل در مورد برند مایکروسافت قیمت آن است. این برند در مقایسه با سایر برندها گران تر هستند. البته کیفیت آنها تا حدودی توجیه گر این امر است.

 

لپ تاپ استوک توشیبا

لپ تاپ استوک TOSHIBA از انواع لپ تاپ هایی می باشد که به خاطر حمل و نقل آسان مورد استفاده ی بسیاری از افراد قرار می گیرد و می توان آن ها را به راحتی با خود به همه جا برد . لپ تاپ استوک توشیبا TOSHIBA گفته می شود از لپ تاپ هایی است که کمترین استفاده را در بین مردم داشته است اما در واقعیت این گونه نیست. در فروشگاه های اروپایی و یا آمریکایی که مختص فروش این اجناس هستند ممکن است از این نوع لپ تاپ ها به عنوان کالای تبلیغی استفاده کنند و یا بعد از خرید این امتیاز را به مشتری بدهند که بعد بردن کالا اگر تغییر نظر داد می تواند در مدت 30 روز کالا را به فروشگاه برگرداند و مبلغ خود را به طور کامل دریافت کند اما چون کارتن و یا جعبه ی بسته بندی آنها باز شده است و کارکرده محسوب می شود ، به اسم لپ تاپ استوک توشیباTOSHIBA نامیده می شود و این کالاها برای فروش در فروشگاه ها قرار داده نمی شود.

https://0rz.tw/A7lKu

https://zaya.io/fwtmp

https://1da.ir/Lc1YgF

http://gestyy.com/eogjmw

http://alturl.com/ubqp3

https://bitn.ir/jWwa3

نظرات (۱)

  • بهترین سرویس پوش نوتیفیکیشن
  •  با سلام دوست عزیز

    امروز یک اسکریپت مدیریت پوش برای وبلاگ - وبسایت ها آماده کرده ایم در صورت مایل بودن برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید

    https://magicfile.ir/product/push-notification

    مشتاقانه منتظرت هستم


     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی